Alimente bogate in PROTEINE

Untul de arahide are si el un aport proteic ridicat, avand 25g proteina la 100 grame ceea ce inseamna ca o lingura de unt de arahide are aproape 3.5 proteine. Ideal de consumat la micul dejun este raspunzator pentru refacerea musculara si rezistenta muschilor.

Ouale au 6 g proteina/ou reprezentand o alegere buna de mic dejun. Cu un continut mare de proteina, oul are un numar mic de calorii si o multime de antioxidanti,  benefici pentru sanatatea organismului. Se prepara in diferite feluri si se consuma in special la masa de pranz sau mic dejun, niciodata seara. Cateva retete indicare ar fi: salata de cartofi, oua si sparanghel, omleta rapida cu spanac si ciuperci sau omleta cu broccoli si feta.

Nautul are 19g proteina la 100 grame si este perfect atunci cand vrei sa scoti din dieta ta carnea. Nautul este gustos, foarte sanatos si usor de inclus in diferite preparate.O cana de naut contine 269 de calorii, 45 de grame de carbohidrati, 15 grame de proteine, 13 grame de fibre, 4 grame de grasimi si 0 de colesterol. Aceeasi cantitate de naut asigura jumatate din doza zilnica recomandata de potasiu, 2% din doza zilnica recomandata de vitamina A, 21% din cea de calciu, 13% din cea de vitamina C, 69% din necesarul de fier, 2% din necesarul de sodiu, 55% din cel de vitamina B6 si 57% din doza recomandata de magneziu.

Fasolea are 21g proteina la 100 grame si este o sursa excelenta de proteina pentru vegetarieni si nu numai. Contine o sursa importanta de fibre si asigura dezvoltarea muschilor.